2018. február 21., szerda

Kicsti magamról!

"Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van,s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél."





Most egy kicsit magamról szeretnék egy-két dolgot el mondani nektek, mert már pár ember kérdezte egy-két dolgot és erre most eljött az idő hogy meg válaszoljam őket. 




Elisa-sama vagyok anime-t kedvelő. Elgondolkoztam a tavalyi évben hogy már annyi anime-t nézek. Mért nem csinálok egy blogot ahol le írom a tapasztalataimat, meg készetek le írásokat az anime-ről újakról és régiekről egy a ránt. 






Sokan mondták hogy mi ért van ilyen sok helyes írási hiba a blogomban. (Ki írja ezt a blogot? Min nyárt el indítom a helyesírási holokausztot) Meg ilyen meg jegyzéseket kaptam egy két oldalon ahol meg osztom a  blog bejegyzéseimet. Sajnos DISZLEXIA nevű betegségben szenvedek és e-miatt van nyelvtani és helyes írási hibák  a bejegyzéseimben.

Remélem minden kérdésre elegendő választ adtam. 

Szeretem azt amit most csinálok, tudom hogy vannak még hibáim de tanulok. Hogy jobb bejezéseket tudjak írni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Youjo Senki

Egy ateista japán, meggyilkolás pillanatában egy olyan önigazságos lényel szembesül, amelyet X-lénynek nevez, aki elítéli az embert, mert...